maandag 22 oktober 2012

# 34 Laatste la van de voorraadkast

Met blogpost # 33 dacht ik dat ik alles was ingelopen, maar ik kwam nog twee kastjes tegen in mijn foto archief. Vandaag de ene, morgen de andere. Dan ben ik helemaal bij met de blogposts. 

De boodschappen zijn weer in huis. Van de voorraadkast is alleen de onderste la nog niet gedaan. Hierin gaan de pakken en flessen en de aardappelen en uien. 
De la was nogal een rommeltje geworden; een paar vergane uien en ingedroogde knoflookteentjes. En vooral veel droge modder van aardappelen en uienvellen op de bodem.
Nu de la bijna leeg is een mooi moment, dacht ik, om 'm even leeg te halen en schoon te maken. 

Maar wat schetst mijn verbazing: iemand is er al mee begonnen! De overleden uien en uienvellen zijn er al uit.
Nou ja, wat een meevaller!


Ik maak de la nog even helemaal schoon met een sopje. 


En alle voorraad kan er weer in. Gelijk de boel even beter verdeeld. 
Zo makkelijk heb ik ze niet elke dag. 



1 opmerking :

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!