vrijdag 12 oktober 2012

# 30 Kinderkledingkast


Wat een herfstweer, zeg! Daar past dit plaatje heel goed bij. Het is een prent op canvas van de Groningse kunstenares Geertje van der Zijpp en het heet 'Storm'. Het hangt op de slaapkamer van de meiden. 


Ik wil hun kledingkast opruimen. De zomerkleren kunnen er uit, zodat ik weet wat er nog overblijft. 
Het gaat om de onderste twee planken. Twee rijen dik. 


He, vrolijke vriend. Ja jij krijgt ook nog een afstofbeurt tijdens dit project. 


Dit is kleding met een herinnering. Dat gaat niet weg, maar in een aparte bak. 


En dit kan allemaal weg. Veeeel meer dan ik had verwacht. 


Dit blijft er over. Ik hoop dat ik binnenkort weer een doos kleding kan overnemen van een andere tweelingmoeder. Dan heb ik weer een basis voor de winter. 


Toch ook nog maar even een sopje maken. 


En een doekje er door halen. 


Alles weer op stapeltjes. De middelste stapeltjes op elke plank zijn pyjama's, dus de voorraad kleding is erg mager. Er is nu in ieder geval ruimte voor nieuwe kleding.



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!