zondag 30 september 2012

Stofje van Sev Ickes en een etui

Als je mijn boek-blog volgt, dan heb je waarschijnlijk wel begrepen dat ik mijn hart verpand heb aan Mendocino. En eigenlijk alles wat daaraan gerelateerd is.

Zo ook de plaatselijke kunstenares Sev Ickes.
Het werk van Sev Ickes is zo kleurrijk en fantasievol. Er is heel veel op te zien.



Laatst heb ik op ebay gezocht naar stof van Sev Ickes en er stond wat op! De verzendkosten zijn nog duurder dan het stukje stof zelf, maar dat mag de pret niet drukken.
Het heet Back to School en ik ga het gebruiken om een etui te maken voor de meiden. Leek me heel toepasselijk aangezien ze vanaf maandag naar school gaan.




De buitenkant heb ik gebreid met viltwol (een bol van Drops Eskimo en een bol van Lana Grosso). Het was een beetje een gok tot welke maat de etui zou krimpen, maar het is precies goed gegaan.





Van de roze wol (Eskimo) kwam ik net wol tekort voor het afhechten. Van de rode wol had ik nog een draadje over. Staat best pittig, dat afgehechte randje in rood.



Nu nog even in elkaar zetten!

1 opmerking :

  1. Gaan je meiden bijna naar school? Een hele mijlpaal!

    En wat leuk, dat je zelf de etuitjes ervoor maakt. Ze zullen het in groep een nog niet nodig hebben, maar het gaat om het idee.

    Het stofje is helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!