zaterdag 29 september 2012

Libellen, kwallen en voor het eerst naar school

Vanaf komende maandag gaan de kinderen voor het eerst naar school. Eerst drie ochtenden per week om te wennen.
Wat is de tijd snel gegaan, vooral het laatste half jaar had voor mij wel wat langer mogen duren. Iedereen kon weer wat ontspannen na een marathon van 3,5 jaar.

Ik zal vooral de ochtenden missen. Lekker de tijd aan onszelf (voor zover je daarvan kunt spreken). Maar het is goed dat ze naar school gaan. Het is tijd dat zij zonder hun moeder gaan spelen. En het is tijd dat ik weer wat kan bijtanken en eens alleen kan zijn met mijn eigen gedachten.

Wat hebben we veel geknutseld samen! Maar na de zomervakantie vond ik het wel een beetje welletjes om weer elke dag dat ik thuis was met ze te knutselen. Toch hebben we nog wat leuks gemaakt. Deze libellen bijvoorbeeld.





En deze kwallen.








1 opmerking :

  1. kan me goed voorstellen dat de omschakeling wat tijd nodig heeft, succes, enne nu is er tijd voor jezelf, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!