dinsdag 4 september 2012

Duurzame Dinsdag : wasbare luiers

Afgelopen weekend kreeg ik de digitale nieuwsbrief van Kaatje Katoen binnen. De tijd van luiers is voor ons voorbij, maar ik vind het nog steeds leuk om de nieuwsbrief te ontvangen. De ontwikkeling van de wasbare luiers gaat zo ontzettend snel. Ze worden steeds ingenieuzer en in de meest aantrekkelijke kleuren en dessins geleverd. Gewoon om de leuk zou ik wel wat willen bestellen.

Onze kinderen hebben hun luierperiode doorgebracht in de Bum Genius. Een sneldrogende one-size luier. Begin dit jaar heb ik ze overgedaan aan een andere moeder. Ik hoop dat ze er net zoveel profijt van heeft gehad als ik.

Het was altijd zo'n vrolijk gezicht, die wapperende luiers aan de lijn. Wasbare luiers, te drogen aan de droogmolen in de zon en wind, hoe duurzaam wil je het krijgen?



Op pinterest zag ik een patroon voor het maken van een poppenluier. Ik denk dat ik me daar maar op toe ga leggen. Leuk cadeautje voor de meiden voor hun verjaardag in oktober of voor Sinterklaas, afhankelijk van hoe snel ik klaar ben :-).

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!