dinsdag 25 september 2012

# 22 Keukenkast poging 2

Ik heb er een nachtje over geslapen. En ik besloot dat ik het wel zou aandurven om een gaatje te boren. 
Ook heb ik nog overwogen om de flessen plat te leggen, maar dat neemt teveel ruimte in beslag en de gas is vrij groot dat een of meerdere flessen gaan lekken. 
Ook heb ik nog in gedachten de plankjes gehusseld, maar nee, ik wil de flessen toch echt graag in het bovenste kastje. 


En al weer krijg ik hulp van Michel. Een verrassend neveneffect van zo'n project: ik wist niet dat ik zo'n behulpzame man had. 



Hij had er ook een nachtje over geslapen en durfde het ook wel aan om een gaatje te boren. 



De flessen staan nu op de gewenste plek en niet meer naast de koffiemachine. 
Ik vond dit typisch een klus die zonder het kastje-project nog veel langer was blijven liggen. Door het project heb ik de tijd genomen om het aan te pakken, ik heb er even met afstand naar gekeken en vond toen de moed om het definitief te veranderen. Wat een supergevoel!


2 opmerkingen :

  1. Dat ziet er zeker netjes uit zo. Geweldig toch. Wat een project allemaal niet kan doen hé ;) Ik weet er alles van :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel beter dan naast de koffiemachine. Verpest toch een beetje het beeld, als je zo'n leuke keuken hebt ☺

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!