maandag 24 september 2012

# 21 Keukenkast - poging 1

Na de vakantie wilde ik iets doen aan de flacons die hier links van de koffiemachine staan. 
Die zijn mij een doorn in het oog. Ik wil geen spoelglans, glassex, antikal, sherry en nog een fles spoelglans op het aanrecht hebben staan. 


Ik wil ze graag in deze kast, op het bovenste plankje bij de vaatwas tabletten en andere schoonmaakspullen. Deze staan om begrijpelijke redenen niet op kindergrijphoogte, zoals ik ook al schreef in mijn badkamerblogje. 
Alleen: dat past niet. De flessen zijn te hoog (of het vakje te krap.)


Toen kreeg ik het lumineuze idee om het plankje een treetje naar beneden te verplaatsen. Oh wat was ik in mijn nopjes met mijn oplossing. 
Maar Michel hielp mij snel uit de droom. In deze kast zijn leidingen achter een koof weggewerkt. Geweldige oplossing van onze geweldige keukenman, maar dat betekent dat er aan een kant de achterste gaatjes ook in de koof verstopt zijn. De enige oplossing is zelf een gaatje bij te boren. 


Dat zie ik even niet zitten. Want stel je voor dat ik mijn mooie keuken verpest. 


Dit kastje gaat even weer dicht. Hier moet even wat langer over nagedacht worden. Licht gefrustreerd ben ik wel. 

Wordt vervolgd....

2 opmerkingen :

  1. Misschien helemaal niet zo logisch, maar kun je de flessen niet neerleggen? Dan hoef je niets aan die schap te doen. ;) Ik zeg ook maar wat, maar misschien is het een oplossing.

    Succes er mee hoop dat je een goede oplossing hier voor vind.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor het meedenken! Het is inderdaad een van de mogelijkheden die de revue hebben gepasseerd.
      Kijk straks maar eens hoe het uiteindelijk is afgelopen.

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!