vrijdag 21 september 2012

# 20 Het tuinhuisje

In mijn vorige blog schreef ik dat ik achter het schot moest zijn. Dat kwam omdat ik op zoek was naar iets. Ik verwachtte het niet achter het schot te vinden, maar als alle andere logische plekken al aan bod geweest zijn, dan is het schot aan de beurt.

Wij zijn namelijk de stekker/verwarmingselement van onze elektrische barbecue kwijt. Tot nu toe nergens te vinden. Ik geef het nog de wintermaanden, maar als hij dan niet weer boven water komt dan moeten we maar een nieuwe bestellen. Da's wel balen, want zo'n stekker is natuurlijk het duurste onderdeel van zo'n barbecue.

De meest logische plek zou het tuinhuisje zijn, want daar staat ook de barbecue zelf. Van lieverlee heb ik toen maar het hele tuinhuisje opgeruimd. Michel heeft ook weer meegeholpen.






Het tuingereedschap en kinderspeelgoed en kinderfietsen staan hier. 
En in de winter ook het tuinmeubilair. 


Maar ook kabels, schroeven, gereedschapskist, onderdelen. Je kunt je er wel iets bij voorstellen. 
Michel heeft dat soort spullen uitgezocht en samengevoegd in de bakken. 

Helaas heb ik geen foto gemaakt van het eindresultaat. Ik heb alles er uit gehaald, de vloer aangeveegd en het was weer picobello. 

Helaas geen barbecue stekker.


1 opmerking :

  1. Helaas de stekker nog niet gevonden, maar wel weer een opgeruimd tuinhuis ;)

    Lekker bezig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!