woensdag 19 september 2012

# 19 Bovenop wastafelmeubel: voorbereiding

Het wastafelmeubel heeft 16 'kastjes'. Ik heb ze laatst geteld. Als ik uitga van een maand van 30 dagen - bijvoorbeeld september. En ik trek daar de dagen voor de weekenden van af, dan blijven er 20 werkdagen over. Dit wastafelmeubel gaat me dus bijna een volle maand kosten. Leuk zo'n sommetje. 



Ik wil de bovenkant aanpakken. Daar staan lege flessen en schoonmaakspullen, die om begrijpelijke redenen niet op kindhoogte opgeborgen kunnen worden. 


Omdat ik op zolder achter het schot moest zijn, heb ik alvast de stapel OOR-tijdschriften opgeborgen. Wanneer het schot aan de beurt komt voor Een-kastje-per-dag, kijk ik wel weer verder hoe die het beste hun definitieve plek kunnen krijgen. 

Volgende keer verder met de rest van de bovenkant. 

2 opmerkingen :

  1. Ja haha zo kun je zeker een hele maand bezig zijn. Het mooie van dit project is dat je het zo in kan delen als jezelf wilt dus je kunt het allemaal in een keer doen. In 2 of 3 keer maar ook in 12 of 16 keer. Helemaal lekker aan jou en hoeveel tijd en zin je hebt die dag ;)

    Succes er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maar staan die 16 kastjes vol ? , succes, goed bezig, geniet ervan , liefs marion

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!