vrijdag 14 september 2012

# 16 De spiegel


Deze keer een klusje. Een klusje dat al zes jaar wacht om gedaan te worden.



Deze spiegel lijkt van hout, maar is van gips, beschilderd met een houtmotief.
Gekocht in Frankrijk en beschadigd geraakt in de auto.


Eeuwig zonde natuurlijk en de hoekjes had ik bewaard (op een logische plek, nl. de badkamer...) om het weer in originele staat onzichtbaar te repareren.

Ja, dat had ik gedacht. Dat lukte natuurlijk helemaal niet. Een stukje zit weer op 'n plaats, twee iniminie stukjes vielen achter de bank en meer bleek ik niet te hebben.

En weet je: ik vond het niet erg! Ik dacht dat ik de spiegel weer perfect wilde hebben en daar moest ik moed voor verzamelen, maar dat was niet waar ik tegen op zag. Ik zag tegen het klusje zelf op.

Klusje afgevinkt, wat een bevrijding!

Vanavond lekker rustig The Voice of Holland bekijken, stukje breien of lekker vroeg naar bed. Het was een vermoeiende week.




Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!