zaterdag 8 september 2012

# 13 Urban Jungle DUO en Classic Line driewielers

Het is tijd om afscheid te nemen van de Urban Jungle DUO. Het was zo'n fijne wagen. Heel veel mooie tochtjes mee gemaakt.




We hebben een bewaard vanwege de zomervakantie. Misschien was het nog nodig om mee te nemen op vakantie, maar die tijd is echt voorbij. Gemma en Ellie hoeven niet meer gereden worden. Ze hebben hun loopfiets en hun gewone fiets, waar ze al op fietsen zonder zijwieltjes.

Tijd dus dat de wandelwagen uit de garage gaat, voordat hij beschadigd raakt. Afgelopen week heb ik 'm zorgvuldig gestofzuigd, matrasje van de reiswieg gewassen, wielen schoongemaakt. En op de foto gezet. Voor Marktplaats. Eigenlijk ben ik een beetje Marktplaats-moe door de vele artikelen die ik verkocht en gekocht heb de afgelopen jaren. Dat was destijds allemaal voor een goed doel: namelijk de verbouwing. Maar ik had er vaak een dagtaak aan.

Nu is het goede doel van de opbrengst van de wandelwagen: nieuwe bedden voor de meiden. Ze mogen van ons een groot bed.

De driewielers heb ik opgepoetst met chroompoets en mogen ook naar een nieuwe eigenaar. Ik heb de meiden er van kunnen overtuigen dat het nu echt tijd is om ze te verkopen.




1 opmerking :

  1. Nou, die ben je vast gauw kwijt, want het ziet er nog top uit! Weer een nieuwe mijlpaal, hé?

    Toen wij de buggy hadden weggedaan, miste ik het op een verrassende manier: Bij de kassa van de supermarkt kwam ik er ineens achter, dat ik niet had bedacht hoe ik al die boodschappen die ik net had gekocht naar huis moest krijgen als ik ze niet onderin de buggy, in het netje en hangend aan het handvat kon doen.... Whooaaa. Moest ik drie plastictassen kopen, en toen ik weer thuis was waren mijn armen 3 cm langer dan voorheen.

    En mijn kids konden toen ook nog net niet de langere afstanden lopen, die ik anders gewend was met ze. Maar daar hadden we snel iets op gevonden: stepjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!