zaterdag 18 augustus 2012

Verkoelende bananensmoothie

Omdat het vandaag zo warm is heb ik een bananensmoothie gemaakt. Een mooie manier om de kinderen extra te laten drinken. Dacht ik. Het kostte uiteindelijk nogal wat overredingskracht om het te meiden te laten drinken. Gelukkig was er ook genoeg voor Michel en mij.

Het recept komt uit een kookboek voor baby's en peuters. Een keer gekregen van het kinderdagverblijf. Ik maak nog regelmatig recepten uit babykookboeken. Het zijn vaak prima basisrecepten en door de weinige toevoegingen vaak smaakvoller.


Vier sinaasappelen (meer had ik niet), drie gehalveerde bananen uit de vriezer (keer gekocht met 35% korting bij de AH en daarna ingevroren.)


Sap van de sinaasappelen en de bevroren bananen in de blender. Kort mixen en het is klaar.

1 opmerking :

  1. Klinkt lekker! Ooo eens proberen als het weer warm weer is ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!