woensdag 29 augustus 2012

# 9 Computerhoek - actueel

In mei ben ik begonnen met het Een kastje per dag project. Sinds een paar weken hou ik een blog bij en met terugwerkende kracht vul ik mijn blog met de kastjes die ik tot nu toe gedaan heb.

Vandaag laat ik een actueel kastje zien: de computerhoek.


De computer is nl. naar de reparateur, waarschijnlijk slijtage aan de harde schijf. Dat betekent dat er tijdelijk een laptop staat, die veel minder ruimte in beslag neemt.

Een mooie gelegenheid om het bureau op te ruimen. Het blijft altijd een strijd om deze netjes te houden. Want wat is een betere plek om je pennen, portemonnee, kindertekeningen, nota's, schrijfblokken, restanten van de zomerdagen, kleding, enz. (tijdelijk) neer te leggen.

Ik doe eerst de rechterkant, op een andere dag doe ik wel de linkerkant. Ene dochter slaapt nog en andere dochter is rustig aan het kleuren. Een unicum. Mooi even een gelegenheid om een hoekje op te ruimen.


De meest recente knutselwerkjes; deze gaan in het plakboek. 


Dit hoort er niet thuis, gaat naar boven. Met het knagende besef dat deze spullen waarschijnlijk een paar dagen op hun parkeerplek op het logeerbed blijven staan. Op deze foto zie je het nog niet zo goed (op de laatste iets beter), maar er zitten 15 verschillende categorieën in; dit wordt een kastje op zichzelf. Dat zal op een andere dag moeten, vandaag is er voor de rest geen tijd meer. 


Deze hond was vakkundig als cadeautje ingepakt met tape. Hoog tijd om 'm weer uit te pakken. 



Stuk beter.


Maar wacht...terwijl ik foto's maak komt er al weer een handje graaien in de spullen die naar boven moeten. Snel wegzetten, voordat alle spullen weer in omloop worden gebracht.
Mijn kastjesmoment is hierbij voor vandaag weer beeindigd. 

3 opmerkingen :

  1. Er is al veel meer tafelblad te zien! Netjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat bedoel je precies, dat er geen tijd is dingen terug te leggen? Dat kan toch heel goed op een ander moment van de dag?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er inmiddels wel achter dat het gewoon een kwestie van doen is. Niet dat het me dan beter afgaat hoor. Nee in tegendeel ik besef me het alleen meer nu. Hopelijk komt er ook nog echt verandering in ;) Het zou zo fijn zijn dat je de moet meteen op kon brengen om het dan ook meteen weg te zetten waar het hoort. Succes Anita. Jij lukt het vast ook :D

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!