maandag 27 augustus 2012

# 8 Kist naast de bank

De kist naast de bank is dichtgeslibd. Speelgoed van de kinderen ligt er, tijdschriften, mijn doos met handwerkspullen. En een oud gordijn waarvan ik een wigwam wil maken.


Het is tijd om de stapel uit te dunnen. 


Het hoofdartikel wil ik nog lezen, het gaat naar de tafel en daarna bij het oud papier. 
De intermediair verschijnt binnenkort niet meer. Erg jammer, want ik mocht het graag lezen. 


Onder het gordijn ligt nog meer papier, en poppenkleertjes. En mijn Things-to-do-schrijfblok.


Dit kan bij het oud papier.


 Ik leg het gordijn klaar om te gaan knippen. Poes helpt mee. 


En dit kastje zit er even weer beter uit. Mijn vest in wording blijft helaas even liggen totdat ik de wigwam klaar heb. 

23 mei 2012

2 opmerkingen :

  1. Wat leuk! Nog iemand die zijn (haar) kastjes, lades , mandjes en tegenvallende hoekjes aanpakt! En wat leuk dat je ook van het handwerken bent. Ik ga je meteen volgen en ik zal ook gelijk een linkje aanmaken. Kom ook graag een keertje bij mij gluren (-; www.inhaalslag.com
    In ieder geval: heel veel succes met opruimen en andere projecten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van harte welkom! Bedankt voor je enthousiaste reactie, daar word ik gelijk vrolijk van. Ik ken je blog/site en heb je nu ook toegevoegd aan mijn leeslijst.

      Anita

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!