vrijdag 24 augustus 2012

# 7 Het kruimelhoekje

Deze keer kon ik het niet opbrengen om een kastje aan te pakken. Ik weet wel dat het niet elke dag hoeft, maar op een of andere manier vond ik dat ik deze dag een kastje moest doen.
Toen zag ik het kruimelhoekje.


Ongeveer drie keer per dag veeg ik alle kruimels rond de tafel weg. Vaak neem ik dan ook de kruimels in de keuken en de rest van de kamer mee. Dat gaat allemaal in dit hoekje. 


Soms blijft het een paar dagen liggen, omdat ik deze dagelijkse klus niet op kan brengen. Er kleeft iets van nutteloosheid aan. 

Het voelde ernorm alsof ik vals speelde. Hoe kan een dagelijks klusje tot een kastje behoren dat aangepakt moet worden?
De klus geklaard. 

Maar er is iets geks gebeurd. Elke keer als ik nu dat hoekje zie met die berg kruimels dan zie ik er niet meer zo tegenop. Want ik weet: het was zo gepiept.

2 opmerkingen :

  1. Goed gedaan Anita. Het gaat niet om grote projecten perse, iets weghalen waar je achteraf blij van wordt is net zo goed een kastje (in mijn beleving).

    Je hoekje is weer helemaal spic en span.

    Succes met de volgende kastjes cq hoekjes :).

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je stimulerende reactie, dat doet me goed.

      Je bent mijn eerste volger, leuk :-)

      Anita

      Verwijderen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!