woensdag 22 augustus 2012

# 6 Naaietui




Op 19 mei heb ik mijn naaietui opgeruimd en schoongemaakt. Ik twijfelde of ik dit wel tot een 'kastje' kon rekenen, maar het feit dat ik me elke keer stoorde aan de vastgelopen rits haalde me over de streep.





Leeghalen is niet het moeilijkste.



Deze kneedgom kwam uit dit geheime vakje. Het heeft er denk ik 20 jaar ingezeten, want ik had deze etui al op mijn middelbare school. Gom mag weg.


Het vakje is een mooie plek voor de kokers met vulpotloden. Ik weet even geen betere plaats. 


Dit mag weg.


Dit gaat naar de naaidoos.


Dit gaat weer terug. Het kaartje voor de veiligheidsspelden is leeg, maar de bedoeling is dat de spelden daar weer op komen. 

Knopen gaan in een potje, speciaal bewaard voor dit doel. 


Spulletjes weer terug. 


Rits weer dicht. 
Inmiddels heb ik er wekelijks plezier van. 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!