vrijdag 17 augustus 2012

# 5 Hoekje naast de koelkast

Het keukenblad is groot, dat was met onze oude keuken wel anders. Toen wist ik echt niet meer waar ik met de spullen naartoe moest. Dus met de nieuwe, grotere keuken moest alles toch uit het zicht kunnen worden geborgen? Nietwaar? Nee, niet waar dus.

Er blijven altijd spullen waarvoor ik niet meteen een plek heb, of die ik snel weer denk te gebruiken. Of spullen die ik uit het zicht van twee kinderen wil houden.


En dan verwordt zo'n hoekje tot chaos. 

Deze spullen uit het duizend-dingen-doosje gaan naar boven. Het wc-diploma van de crèche van een van de meiden gaat in haar 'schatkist' en de rest naar de badkamer.



Het rode mandje heb ik elders vrijgespeeld. Dat wordt de nieuwe plek voor het duizend-dingen-doosje. Het mandje moet later maar vervangen worden door een dicht bakje, want batterijen bijvoorbeeld vallen heel makkelijk door de gaten van het mandje.


Dit was een heerlijk kastje! Maar wel een die gevoelig is voor herhaling. 

14 mei 2012

1 opmerking :

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!