dinsdag 7 augustus 2012

# 2 : Plankje in het wastafelmeubel

Het tweede kastje dat ik ga aanpakken is een plankje in het wastafelmeubel. Dit plankje stoort mij al een hele tijd. Het is vies en rommeltjes zijn tussen de dagelijkse spullen terecht gekomen. Het stoort me met name omdat ik het dagelijks gebruik en omdat mijn moeder het een keer heeft schoongemaakt, maar ik er daarna niets meer mee heb gedaan.


Dit staat er in.


Dit komt er uit. 


Deze komen van de SS Rotterdam, waar mijn man en ik vorig jaar op gelogeerd hebben. Die gaan naar het kastje op onze slaapkamer, dat moet er uit gaan zien als een ouderwetse kaptafel. 


Deze gaat naar een ander plankje, net als wat andere ditjes en datjes. Even een Flow Magazine er onder  zodat ik in de stemming blijf. Sopje over het plankje en ik neem meteen de zijkanten mee. 



En alles weer ingericht!


Nee, toch maar de haarlak weer naar de andere kant verhuisd. 
Het valt me nog niet mee een echt tevreden gevoel aan een plankje over te houden, als de rest nog niet gedaan is. Vooralsnog doop ik dit plankje klaar!


Oh nee, toch niet. Er drijft nog een plakkerig potje One Minute Manicure. Het staat al tijden ongebruikt in de kast, maar het is zulk fijn spul en ik hou niet van weggooien. Dus: schoonmaken, terugzetten en binnenkort gaan gebruiken.

8 mei 2012

Geen opmerkingen :

Een reactie plaatsen

Wat fijn dat je meeleest. Reacties zijn welkom!